Slivkový predadventný kalendár/ tip desiaty

novembra 24, 2016




Betlehem a iné

Ach ako ja ten čas vianočný milujem. Mala som ako dieťa vždy krásne Vianoce a mám ich také doteraz. Na Vianoce sme celá rodina, takže je nás pri stole veľa. Dokým žijú moji rodičia a babka Ela, inak si štedrú večeru ani neviem predstaviť. Hreje ma pri srdci keď vidím, ako žiaria nie len očká chlapcov, ale aj oči dospelých. Ako mojej babke iskrí duša pri pohľade na moje rozradostené deti. Ako dedovi ( môjmu otcovi) Jonáš s Jergušom ukazujú každú hračku a pýtajú sa ho, ako Ježiško všetko priniesol. Pri stole je tiež môj mladší brat, ktorého chlapci zbožňujú. Na ďalší deň príde aj starší brat s rodinou. Je nás veľa a tak to má byť. Deti, rodičia, starí rodičia, prarodičia, bratia, bratranci, sesternice... Všetci pokope. Je to krásne a na chlapcoch vidieť, akí sú z toho nadšení, že je u nás každý, kto ich má rád :-)


Na Vianoce u nás nesmie chýbať Betlehem.V Slivníkove ho nájdete ako závesný papierový mobil. Netypický, krásny, jemný. Zavesíte si ho kde len chcete a urobíte si ho spolu s deťmi. Super strávený spoločný čas!






Aj né závesné mobily nájdete v Slivníkove.




 Napríklad ....anjelikovia sú na Vianoce ako stvorení...


Krásne sú tiež závesné mobily autá, lietadlá, bájky či podmorský svet.


...dovidenia v ďalšom už jedenástom dni ešte vždy predadventého kalendára, keďže sme začali skôr...no bude to vlastne už adventný kalendár :-)

Barby

You Might Also Like

0 komentárov

DVEmatky

Reumama blog

Slivníkovo eshop

Slivníkovo eshop